Bij uw bestelling trof u één of meerdere doekjes aan van 15 x 15 cm. Deze doekjes worden u aangeboden door Pro Art en zijn onderdeel van de “creatieve uitdaging”.
De spelregels voor de “creatieve uitdaging”.
Welnu het gaat om het volgende: Ons gehele klantenbestand en toekomstige klanten worden gevraagd om op deze doekjes (tegeltjes) uitspraken, spreekwoorden of uitdrukkingen te schilderen of te tekenen, voorzien van een eigen decoratie daar om heen. Deze uitdrukkingen mogen zeker betrekking hebben op het afgelopen corona- of politiek jaar. Originaliteit staat hierbij hoog in ’t vaandel.
Materiaal: Alles mag. Tekenen, marker, olieverf, acrylverf, waterverf, houtskool etc..
Een vakkundige jury beoordeelt de werkstukjes.
Een jury bestaat o.a. uit diverse kunstenaars, medewerkers van Pro Art en een taalkundige.
Men beoordeelt op: Originaliteit, creativiteit, gebruikte materialen, evt. nog andere disciplines.
Men mag meerdere doekjes inleveren, maar maximaal 3 per persoon.
Elk werkje moet aan de achterkant voorzien zijn van: Naam, adres, telefoon, emailadres. Dit mag op een (plak)papiertje. Aan de voorkant is een signering gewenst.
Aanleveren van de bewerkte doekjes:
Mocht het zo zijn dat u er met het mailen van de foto (via uw telefoon) niet uit komt dan kunt u via het volgende telefoonnummer telefonische ondersteuning krijgen:
De “winnende” geselecteerde doekjes worden (met toestemming) van de makers op onze website geplaatst. De winnende doekjes worden gekopieerd (alleen met toestemming van de maker) op originele tegeltjes.
De foto’s van de diverse geselecteerde tegeltjes worden zo bijgewerkt dat er een heldere kopie van gemaakt kan worden. Daarna worden deze op de website van Pro Art geplaatst en komen zo mogelijk fysiek in Pro Art te hangen. Ze worden dan te koop aangeboden voor € 19,50 per tegeltje.
Van elk verkocht tegeltje gaat er €4,00 naar de ontwerper, €11,00 naar Pro Art voor inkoop, BTW en alle bijkomende kosten (verzend-, verwerkings- ,administratiekosten, inkoop) en € 4,50 naar de voedselbank.
Door medewerking van diverse media (Gelderlander, Brug etc.) en gebruik makend van sociale media (Facebook, Instagram) etc. hopen we in Nijmegen 2000 tegeltjes te verkopen.
Met de opbrengsten willen wij graag de voedselbank steunen.
Pro Art zou bij de verkoop van 2000 tegeltjes uit de kosten zijn.
Op deze wijze hopen we een bijdrage te leveren aan het verwerken van de coronaeffecten.
Zoals Herman Finkers reeds lang geleden al zei: “Niets zo charmant als een spreuk aan de wand”.
PS. Hieronder advies voor het maken van de foto’s:
1. Zorg dat de belichting van uw tegeltje voldoende is opdat er geen schaduwen over het werk vallen,
2. Maak de foto van het tegeltje van boven af, liefst in een rechte hoek met het tegeltje opdat er geen vertekening van het beeld optreedt en
3. Maak de foto met de hoogst mogelijke resolutie. Dit geeft een foto kwaliteit die recht doet aan uw werk. Per email kunt u maximaal 15 megabyte verzenden. Mochten de bestanden te groot zijn om allemaal ineens te verzenden dan kunt u gerust meerdere keren een mail met een foto sturen. Wij verzoeken u de mails dan wel te nummeren om verwarring te voorkomen.
4. Als uw werkje is geselecteerd zullen wij u vragen naar het origineel voor het maken van de meest optimale foto/scan. U krijgt uw werkje daarna weer terug.
Bij uw bestelling trof u één of meerdere doekjes aan van 15 x 15 cm. Deze doekjes worden u aangeboden door Pro Art en zijn onderdeel van de “creatieve uitdaging”.
De spelregels voor de “creatieve uitdaging”.
Welnu het gaat om het volgende: Ons gehele klantenbestand en toekomstige klanten worden gevraagd om op deze doekjes (tegeltjes) uitspraken, spreekwoorden of uitdrukkingen te schilderen of te tekenen, voorzien van een eigen decoratie daar om heen. Deze uitdrukkingen mogen zeker betrekking hebben op het afgelopen corona- of politiek jaar. Originaliteit staat hierbij hoog in ’t vaandel.
Materiaal: Alles mag. Tekenen, marker, olieverf, acrylverf, waterverf, houtskool etc..
Een vakkundige jury beoordeelt de werkstukjes.
Een jury bestaat o.a. uit diverse kunstenaars, medewerkers van Pro Art en een taalkundige.
Men beoordeelt op: Originaliteit, creativiteit, gebruikte materialen, evt. nog andere disciplines.
Men mag meerdere doekjes inleveren, maar maximaal 3 per persoon.
Elk werkje moet aan de achterkant voorzien zijn van: Naam, adres, telefoon, emailadres. Dit mag op een (plak)papiertje. Aan de voorkant is een signering gewenst.
Aanleveren van de bewerkte doekjes:
Mocht het zo zijn dat u er met het mailen van de foto (via uw telefoon) niet uit komt dan kunt u via het volgende telefoonnummer telefonische ondersteuning krijgen:
De “winnende” geselecteerde doekjes worden (met toestemming) van de makers op onze website geplaatst. De winnende doekjes worden gekopieerd (alleen met toestemming van de maker) op originele tegeltjes.
De foto’s van de diverse geselecteerde tegeltjes worden zo bijgewerkt dat er een heldere kopie van gemaakt kan worden. Daarna worden deze op de website van Pro Art geplaatst en komen zo mogelijk fysiek in Pro Art te hangen. Ze worden dan te koop aangeboden voor € 19,50 per tegeltje.
Van elk verkocht tegeltje gaat er €4,00 naar de ontwerper, €11,00 naar Pro Art voor inkoop, BTW en alle bijkomende kosten (verzend-, verwerkings- ,administratiekosten, inkoop) en € 4,50 naar de voedselbank.
Door medewerking van diverse media (Gelderlander, Brug etc.) en gebruik makend van sociale media (Facebook, Instagram) etc. hopen we in Nijmegen 2000 tegeltjes te verkopen.
Met de opbrengsten willen wij graag de voedselbank steunen.
Pro Art zou bij de verkoop van 2000 tegeltjes uit de kosten zijn.
Op deze wijze hopen we een bijdrage te leveren aan het verwerken van de coronaeffecten.
Zoals Herman Finkers reeds lang geleden al zei: “Niets zo charmant als een spreuk aan de wand”.
PS. Hieronder advies voor het maken van de foto’s:
1. Zorg dat de belichting van uw tegeltje voldoende is opdat er geen schaduwen over het werk vallen,
2. Maak de foto van het tegeltje van boven af, liefst in een rechte hoek met het tegeltje opdat er geen vertekening van het beeld optreedt en
3. Maak de foto met de hoogst mogelijke resolutie. Dit geeft een foto kwaliteit die recht doet aan uw werk. Per email kunt u maximaal 15 megabyte verzenden. Mochten de bestanden te groot zijn om allemaal ineens te verzenden dan kunt u gerust meerdere keren een mail met een foto sturen. Wij verzoeken u de mails dan wel te nummeren om verwarring te voorkomen.
4. Als uw werkje is geselecteerd zullen wij u vragen naar het origineel voor het maken van de meest optimale foto/scan. U krijgt uw werkje daarna weer terug.